تبلیغات
دانلود انواع مقاله دانشجویی - مقاله نظریه، روش، تجزیه و تحلیل و تفسیر نردبانی

مقاله نظریه، روش، تجزیه و تحلیل و تفسیر نردبانی

سه شنبه 2 تیر 1394  06:09 ق.ظ

عنوان انگلیسی مقاله: Laddering theoy, method, analysis, and interpretation
عنوان فارسی مقاله: نظریه، روش، تجزیه و تحلیل و تفسیر نردبانی
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 47
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
اخیراً پژوهش بر روی ارزش های شخصی در بازاریابی مورد توجه زیاد دانشگاهیان و پزشکان قرار گرفته است. توصیف عمیق تر مصرف کنندگان و رابطه شان با محصولات نه تنها برای درک موقعیت یابی های «شناختی» محصولات فعلی ست، بلکه اجازه پیشرفت استراتژی های موقعیت یابی محصولات جدید را نیز می دهد. شت (1983) با توجه به تصدیق این دیدگاه روان شناختی تر در مورد بازار نشان می دهد که بازاریابی جامع محصولات در سال 1980 هم برای محققان و هم مدیران در صورتی به دست می آید که در حال حاضر نه، اتخاذ این گرایش مبتنی بر مصرف کننده را به جای چیزی که صرفا بر ویژگی های محصول  تمرکز دارد، نپذیرند. کاربرد دورنمای ارزش های شخصی در بازاریابی محصولات مصرف کننده را می توان از لحاظ نظری به دو دیدگاه زمینه ای ، «کلان» نشان دهنده جامعه شناسی و «خرد» نشان دهنده روانشناسی (رینولدز، 1985) طبقه بندی می شود. دیدگاه کلان به روش پژوهش زمینه یاب استاندارد اشاره دارد که با طرح طبقه بندی در دسته بندی پاسخ دهندگان به خوشه ها یا گروه های از پیش تعیین شده ترکیب شده است (بعنوان مثال روش شناسی VALS از موسسه تحقیقاتی استنفورد). سپس محصولات و استراتژی های موقعیت یابی آنها به سوی توسل به این گروه های هدف جامع هدایت می شود، از قبیل توسل به مرکز هدف مریل لینچ برای جهت گیری انجام دهنده ای که تمایل به صادر نمودن و «پیشرفت نمودن» دارد (پلامر، 1985).
رینولدز (1985) تذکر می دهد که اعتبار ظاهری شدید اینها نسبت به طبقه بندی  های کلی در ارائه درک، به طور خاص، در مورد چگونگی جنبه های واقعی محصول متناسب با زندگی مصرف کننده موفق نمی باشد. به این ترتیب، رویکرد زمینه یابی کلان تنها به بخشی از پاسخ، یعنی جهت گیری ارزش کلی در بخش های هدف بازار می پردازد. عدم وجود، مولفه کلیدی تعریف استراتژی موقعیت یابی می باشد- ارتباط بین محصول و نقش شخصی آن در زندگی مصرف کننده.
دیدگاه روانشناختی ارائه شده بر اساس نظریه وسیله-هدف توسط رویکرد «خرد» (گاتمن 1982)، به طور خاص بر روی ارتباط بین ویژگی هایی تمرکز می نماید که در محصولات وجود دارد («هدف»). این نتایج برای مصرف کننده توسط ویژگی ها و ارزش های شخصی ارائه شده («وسیله») و موجب تقویت این نتایج می شود. دورنمای وسیله-هدف به دقت در موازات منشا نگرش پژوهش ارائه شده توسط نظریه ارزش- انتظار قرار دارد (روزنبرگ، 1956)، که ثابت می نماید که رفتارهای مصرف کنندگان پیامدی دارد و این مصرف کنندگان یاد می گیرند پیامدهای  خاص را به ویژگی های خاص محصول که از طریق رفتار خرید شان تقویت شده مربوط سازند. سپس، فرضیه رایج این است که مصرف کنندگان یاد می گیرند محصولات حاوی ویژگی باشد که ابزاری برای دستیابی به پیامدهای مورد نظر خود را انتخاب کنید. نظریه وسیله- هدف به سادگی با منطق اساسی مشخص می نماید که چرا این پیامدها مهم می باشند، یعنی، ارزش های شخصی آن ها را تعیین می نماید.
تمرکز این مقاله بر روی شرح جزئیات مخصوص در مورد روش مصاحبه دقیق و تجزیه و تحلیل، به اصطلاح «نردبانی» قرار دارد(گاتمن و رینولدز، 1979؛ رینولدز و گاتمن، 1984)، تا سلسله مراتب وسیله-هدف تعریف شده توسط این عناصر کلیدی و ارتباطات آنها را کشف نماید. ترکیب عناصر همبسته یا نردبانی، ارتباط بین محصول و فرایند ادراکی مصرف کنندگان را نشان می دهد، که همان طور که قبلاً اشاره شد، موجب درک مستقیم تر و بدین گونه درک مفید تر مصرف کنندگان می شود.



نوشته شده توسط: سونار سونا | آخرین ویرایش:- | نظرات() 

برچسب ها: تجزیه و تحلیل و تفسیر نردبانی ، تجزیه و تحلیل ، تفسیر نردبانی ، مقاله نظریه روش تجزیه و تحلیل و تفسیر نردبانی ، نظریه روش تجزیه و تحلیل و تفسیر نردبانی ، روش تجزیه و تحلیل و تفسیر نردبانی ، اقتصاد ،
Do you get taller when you stretch?
پنجشنبه 16 شهریور 1396 01:57 ق.ظ
I like the helpful info you provide in your articles. I'll bookmark your weblog and check again here regularly.
I am quite sure I will learn many new stuff right here!

Good luck for the next!
What is a heel lift?
یکشنبه 15 مرداد 1396 10:01 ب.ظ
Saved as a favorite, I really like your website!
What is the tendon at the back of your ankle?
جمعه 13 مرداد 1396 09:32 ب.ظ
Hi there I am so delighted I found your blog page, I
really found you by error, while I was searching on Askjeeve for something else, Anyways
I am here now and would just like to say kudos for a incredible post and a
all round exciting blog (I also love the theme/design), I don’t have time to read it all at the
moment but I have bookmarked it and also added in your RSS feeds,
so when I have time I will be back to read much more, Please do keep up the superb jo.
manicure
سه شنبه 22 فروردین 1396 03:58 ق.ظ
I like the helpful information you provide in your articles.
I will bookmark your weblog and check again here regularly.
I'm quite certain I will learn many new stuff right here! Best of luck for the next!
manicure
دوشنبه 21 فروردین 1396 04:13 ب.ظ
I’m not that much of a online reader to be honest but your sites really nice, keep it up!
I'll go ahead and bookmark your site to come back later.
Many thanks
manicure
دوشنبه 21 فروردین 1396 09:07 ق.ظ
I seriously love your website.. Pleasant colors & theme.
Did you build this web site yourself? Please reply back as I'm looking to create my
own personal website and would love to know where you got this from or what
the theme is named. Cheers!
manicure
دوشنبه 14 فروردین 1396 07:24 ق.ظ
I’m not that much of a online reader to be honest but your sites really nice, keep it
up! I'll go ahead and bookmark your site to
come back down the road. Many thanks
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر